.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم. پیشرفت های ۴۰ساله نشان‌دهنده صحت تحلیل انقلاب از جهان در مقابل تحلیل غربگراهاست/دانشگاه از ارکان پیشرفت و تلاش دشمن برای تعطیلی دانشگاه ها به همین علت است / از اول انقلاب تلاش کردند نشان دهند نظام رو به زوال است؛ ایستادیم و خواهیم ایستاد(خبر)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.(ادامه)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود. برخی از این نامه‌های «خطاب به ما» خبرش در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اما متن آن‌ها به ما واصل نمی‌شود / لزوم تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس / تاکید بر شناسایی بستر‌های فسادزا در بانک‌ها / انتقاد از تاخیر در پرداخت وام ازدواج(خبر)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
فاجعه هشتم شهریور؛ بمب‌گذار دفتر نخست‌وزیری که بود و چه شد؟
هشتم شهریور ۱۳۶۰ انفجاری در دفتر نخست‌وزیری رجایی و باهنر، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت را به شهادت رساند. (ادامه)
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. ۶ وزیر هفته آینده به مجلس می‌روند
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. (ادامه)
شمال نیوز، در سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش، صبح امروز (شنبه) همایش سراسری قوه‌ی قضائیه با ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. تنها راه مقابله با ویروس فساد، قطع دست مفسد است / شاهد نمایش فیلم‌هایی هستیم که اساس و مبانی قضایی جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند/ فساد اقتصادی همچون کرونا برای کشور خطرناک است/ گلایه از اهانت به بزرگان پاکدست قبلی قوه قضائیه(خبر)
شمال نیوز، در سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش، صبح امروز (شنبه) همایش سراسری قوه‌ی قضائیه با ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: نامزدهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اعلام شدند. 
لیست کاندیداهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس اعلام شد
شمال نیوز: نامزدهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اعلام شدند. (ادامه)
عکس/ رهبر انقلاب بر مزار شهید لاجوردی
(ادامه)
شمال نیوز : این فعال سیاسی ادامه داد: نظرات خودم را در اولین جلسات دولت به آقای روحانی در این حوزه اعلام کردم ولی تفکر محافظه‌کاری نگذاشت تا این موضوع توسط رئیس‌جمهور اصلاح شود..... پورمحمدی: اگر مجلس یازدهم مانند مجلس دهم باشد مردم خسارت خواهند دید
شمال نیوز : این فعال سیاسی ادامه داد: نظرات خودم را در اولین جلسات دولت به آقای روحانی در این حوزه اعلام کردم ولی تفکر محافظه‌کاری نگذاشت تا این موضوع توسط رئیس‌جمهور اصلاح شود.....(ادامه)
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.».... از ماجرای رفتن احمد توکلی با وانت از بهشهر به تهران تا حضور عصا بدست در افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهور
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.»....(ادامه)
تقدیر رئیس قوه قضاییه از ستاد دیه کشور
در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی آیت الله آملی لاریجانی طی پیامی از خدمات و تلاش‌های مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند تقدیر کرد.(ادامه)
شهیدی که منافقین را بدترین دشمن نظام می‌دانست + تصاویر
تیرماه یادآور روزهای تلخی است که در برگ‌های مختلف آن شخصیت‌هایی به تیر زهرآگین منافقین به خون غلتیدند و ۸ تیر نیز سالروز شهادت یکی از شخصیت‌های درخشان نهضت امام، شهید محمد کچویی است. (ادامه)
حاشیه‌های دیدار دانشجویی رهبر معظم انقلاب
بچه‌ها مبهوت ِ شوخی صریح و پرکنایه‌ آقا هستند که ناگهان به‌جای تکبیر، صدای تشویق بلند می‌شود. حسینیه امام خمینی برای چند لحظه هم که شده، شور ِ سالن‌های دانشگاهی را تجربه می‌کند.(ادامه)
سرنوشت نوزاد مسعود رجوی چه شد؟
(ادامه)
حقوق هاشمی‌ رفسنجانی چقدر بود؟
آقای هاشمی مصلحت انقلاب را بر مصلحت خود ترجیح می داد و ما به پیروی از ایشان چنین کاری می کنیم. ایشان معتقد بود اگر چه بیان برخی مسائل، آدم را از نظر روحی ارضاء و در نزد افکار عمومی تبرئه می کند اما مصلحت انقلاب ایجاب نمی کند که این مطالب سر زبانها بیفتد.(ادامه)
خیلی‌ها باید بروند به درگاه خدا گریه کنند و استغفار کنند. ویژگی ایشان ولایتمداری و حرکت در پشت سر رهبر زمان بود. چه در زمانی که امام (ره) زنده بودند و چه در دو دهه گذشته که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمان هستند. کسانی که به آقای هاشمی نزدیک هستند می‌دانند، عشق ایشان آقای خامنه‌ای است خدا از سر تقصیر کسانی که اینقدر تند علیه آیت الله هاشمی رفتند، بگذرد / خیلی‌ها باید بروند به درگاه خدا گریه کنند و استغفار کنند (خبر)
خیلی‌ها باید بروند به درگاه خدا گریه کنند و استغفار کنند. ویژگی ایشان ولایتمداری و حرکت در پشت سر رهبر زمان بود. چه در زمانی که امام (ره) زنده بودند و چه در دو دهه گذشته که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمان هستند. کسانی که به آقای هاشمی نزدیک هستند می‌دانند، عشق ایشان آقای خامنه‌ای است(ادامه)
ناگفته هایی درباره حفاظت از امام در ۱۲ بهمن ۵۷
مهم‌ترین مسئولیت کمیته‌ استقبال از امام خمینی حفاظت از جان امام پس از ورود به کشور بود و گویا گروهی در نوفل‌لوشاتو مانند ابراهیم یزدی، پیشنهاد می‌دهند این امر به مجاهدین خلق(منافقین) سپرده شود.(ادامه)
آمار زندانیان دیه مازندران به صفر رسید
مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان کشور با اشاره به وجود 90 هزار زندانی جرائم غیرعمد در کشور، گفت: با کمک رئیس قوه قضاییه، آمار زندانیان دیه ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران به صفر رسیده است. (ادامه)
۷تیرکشی روی پسر شهیدلاجوردی +عکس
فرزند شهید لاجوردی نوشت: شخصی آمد و به زبان صد البته خوش کلتش را کشید، خشاب بر زمین افتاد و بعد از برداشتن خشاب آنرا بر شقیقه گذاشت و با مهربانى کامل با پاهاى مبارک نوازشى بر شکم و ساق پا و ...(ادامه)
رفسنجانی: حق داریم از غصه بمیریم!
(ادامه)
دانشجویان فاتح لانه جاسوسی اکنون کجا هستند؟+ عکس
دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 58 خالق حماسه‌ای بودند که در آن «پیروی از خط امام» اصل بود نه نام و عنوان آن 300 نفر دانشجو.(ادامه)
تنها شهیدی که امام در تشییع او حاضر بود
محمد مهدی ابراهیمی عراقی در سال 1358 و در سن 49 سالگی توسط گروه «فرقان» ترور شده و به شهادت رسید. وی تنها شهیدی است که حضرت امام خمینی(ره) در مراسم تشیع پیکرش حضور یافتند.(ادامه)
بادامچیان: امام میرحسین و افکارش را اصلا قبول نداشت
(ادامه)
مرحوم آیت الله محمدی گیلانی به روایت تصویر
(ادامه)
قاتل خواهر شهید لاجوردی مشخص شد
(ادامه)
عروس جوان،قاتل خواهر شهید لاجوردی
(ادامه)
جزئيات اعترافات قاتل خواهر شهيد لاجوردي
سردار احمدرضا رادان در مصاحبه اي اعلام كرد، پس از اطلاع قتل خواهر شهید لاجوردی به پلیس، تحقیقات همه جانبه ای در این زمینه آغاز شد و ماموران موفق شدند عامل این جنایت را دستگیر کنند.(ادامه)
عامل قتل خواهر شهید لاجوردی دستگیر شد
(ادامه)
قتل‌مشکوک خواهرشهیدلاجوردی دردماوند
خواهر شهید اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به طرز مشکوکی به قتل رسید.(ادامه)
صالحی‌منش استاندار قم شد +‌ سوابق
شمال نیوز: با تصویب هیئت دولت حجت‌الاسلام صالحی‌منش به‌عنوان استاندار قم معرفی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.